چاپ
چاپ
تعریف چاپ: چاپ در اصطلاح ، اتقال متن، تصاویر ، اعداد و نشانه ها بر روی یک حامل فرم جهت انتقال آنها بر روی یک سطح چاپ شونده و تکثیر آن به شمارگان بالا می گویند. که متناسب به نیاز و بستر چاپی انواع مختلفی از چاپ انتخاب می گردد . چاپ اهمیت ویژه ای در بازاریابی و تبلیغات دارد وبه عنوان ابزار ...
|
چاپ افست
چاپ افست
چاپ افست رایج ترین نوع چاپ در مصارف روزمره است از چاپ بخش انتشارات تا تبلیغات. به دلیل سرعت بالا و کیفیت چاپ به عنواع به صرفه ترین روش چاپی محسوب می گردد . علاوه بر کاغذ که بیشترین مصرف بستر چاپی را در افست دارد. چاپ افست قابلیت چاپ بر روی تمامی سطوح از جمله چرم، وینیل، پارچه، کارتن، چوب ...
|
چاپ فلکسو
چاپ فلکسو
در چاپ فلکسو از کلیشه برای انتقال مرکب استفاده می شود و بر حسب طرح، تعداد ساخت کلیشه متفاوت است و کلیشه ها به دو روش دیجیتال و آنالوگ ساخته می شوند. در این روش مرکب از طریق سیلندرها به کلیشه انتقال پیدا می کنند. چاپ فلکسو قابلیت چاپ بر روی تمام فیلم های بسته بندی ، کاغذ ، مقوا ، کارتن ها ...
|
چاپ هلیوگراور
چاپ هلیوگراور
از روش های چاپ گود می باشد که انتقال تصاویر از سیلندر های فلزی که معمولا از جنس مس هستند و به روش های مکانیکی و شیمیایی تصاویر بر روی آن حک شده اند که به طور مستقیم از سیلندر به سطح چاپ شونده توسط مرکب چاپ می شوند. از مزایای این چاپ می توان به سرعت و کیفیت بالا ، تیراژ با ...
|
چاپ بنر و استیکر
چاپ بنر و استیکر
این نوع از چاپ که در مجموعه ی چاپ های دیجیتال قرار میگیرد به علت سرعت در فرآیند چاپ و مقاوم در برابر آب و هوا ، قیمت مناسب و سایز بزرگ، امروزه کاربرد خیلی بالایی در تبلیغات فضاهای داخلی و خارجی را به خود اختصاص داده است. بنرها در انواع وینل ، نوکرل ، مش کانواس ، فابریک عرضه می شون ...
|
چاپ تامپو
چاپ تامپو
چاپ تامپو یا بالشتکی نوعی فرآیند چاپ است که در آن تصویر به صورت غیر مستقیم روی اجسام سه بعدی مانند خودکار ، ظروف و ... بعد از ساخت کلیشه از طریق یک پد سیلسکونی روی یک سطح چاپی منتقل می شود . این روش از چاپ مناسب سطوح گود یا برجسته ، منحنی ، کره ای شکل می باشد . و بر حسب تعداد رنگ ک ...
|
چاپ سابلیمیشن
چاپ سابلیمیشن
یکی دیگر از روش های چاپ دیجیتال سابلیمیشن است که روشی مقرون به صرفه برای چاپ روی پوشاک ، اجسام سخت، پرچم و ... است . که از طریق رنگ پرینت شده از روی کاغذ به روی اجسام مانند کاشی ، لیوان و بشقاب با فشار گرما بین 180 تا 300 درجه ، تصویر انتقال پیدا می کند . این روش چاپ نقش عمده ا ...
|
طراحی لیبل
طراحی لیبل
لیبل چیست و چه کاربردی دارد : لیبل در زیر مجموعه بسته بندی محصول قرار میگیرد . و جهت معرفی محصول، نشان تجاری ، نام برند، شعار تبلیغاتی، و اطلاعاتی از جمله مواد اولیه محصول، امتیازات و تاریخ تولید و انقضا و... را در اختیار مشتری قرار میدهد. لیبل با طراحی زیبا هویت قابل اعتماد برای برند ا ...
|
چاپ لترپرس
چاپ لترپرس
لتر پرس یکی ار نمونه های قدیمی چاپ است که در آن از کلیشه های سربی برای انتقال تصویر استفاده می شده است که در قدیم بیشتر برای چاپ حروف و تایپو گرافی کاربرد داشته است. امروزه به علت هزینه ی بالای ساخت کلیشه و وجود دستگاه های چاپ افست و دیجیتال از لتر پرس برای تیغ زنی ، پرفراژ ، شماره زنی ...
|
چاپ سیلک
چاپ سیلک
یکی از روش های چاپی به کمک شابلون که به صورت تک رنگ یا چند رنگ به روش دستی و یا مکانیزه انجام می گردد. شابلون در واقع یک پارچه توری با تاروپود بسیار ریز است که طی فرآیندی تصویر مورد نظر را روی توری انتقال می دهند و بخش هایی که نباید رنگ عبور کند را توسط ماده ای به نام امولوسیون می پوشانند ...
|
طراحی کاتالوگ
طراحی کاتالوگ
کاتالوگ چیست و چرا به کاتالوگ نیاز داریم؟ در تعریف کلی کاتالوگ مجموعه ای از اطلاعات مفید و کاربردی جهت راهنمایی مشتری و معرفی جزئیات محصول یا خدمات و فعالیت های شرکت مبدا میباشد و راه ارتباطی با مشتریان و جلب آنها به دریافت خدمات و یا خرید محصولات شرکت مبدا است که به طور دیجیتا ...
|
چاپ دیجیتال
چاپ دیجیتال
چاپ مستقیم جوهر بر روی یک بستر چاپی است که به بیانی دیگر همانند چاپگر رنگی رومیزی اما با فرمت بسیار بزرگتر که امکان چاپ در تیراژ پایین را فراهم کرده و امکان تغییر طرح و محتویات را آسان تر نموده است . چاپ دیجیتال نیازی به زینک ، سیلندر ، کلیشه نداشته و به صورت دیجیتال به طور مستقیم بر ...
|
چاپ لیزری
چاپ لیزری
چاپ لیزری یا در واقع حک لیزر توسط دستگاه چاپ لیزر بر روی انواع فلزات ، چرم ، چوب ، پلاستیک و پلکسی و ... با وضوح بسیار زیاد حک می شود و روش مناسبی برای بخش هدایای تبلیغاتی می باشد مانند حک لیزر بر روی فلش مموری ، سررسید ، کیف های چرمی و ... . ...
|
طراحی بسته بندی
طراحی بسته بندی
بسته بندی چیست؟ بسته بندی:بطور خلاصه بسته بندی به معنی ساخت یک پوشش خارجی برای محصول و کالا جهت ارائه آن در بازار رقابت و فروش است. هدف از بسته بندی علاوه بر محافظت و پوشش کالا، حفاظت در حمل و نقل و نگهداری در انبار ، جهت جذب خریدار و مخاطب مصرف کننده و انتخاب آن محصول در سبد ...
|
چاپ دیجیتال چیست
چاپ دیجیتال چیست ...
|